22. oktober 2020, kl. 17:38
Engels e-xperience i midten af oktober tiltrak flere tusinde deltagere fra cirka 90 lande, oplyser producentens kommunikationsdirektør Ute Panzer efter at have evalueret det virtuelle event.
Intet mindre end et kvantespring inden for virtuelle aktiviteter blev taget, da Engel i midten af oktober afviklede sit første e-xperience-event, fastslår kommunikationsdirektør Ute Panzer, og han suppleres af øverste salgsdirektør, CSO, dr. Christoph Steger:
"Da det er svært at træffes ansigt-til-ansigt, fandt vi det vigtigt, at stille os til rådighed for verdensmarkedet med denne e-xperience-event. Og modtagelsen har været overvældende og har overgået vores mest positive forventninger," siger Christoph Steger.
Annonce - artiklen fortsætter under banneret
Aktiviteten omfattede præsentation af hele syv opstillede plastsprøjteceller, og muligheden for at holde virtuelle en-til-en-møder med de salgs- og udviklingsansvarlige bag løsningerne såvel som egentlige konferenceindlæg, der blev transmitteret ud til de flere tusinde deltagere, der koblede sig op i løbet af eventet.
Formatet lykkedes, noterer Christoph Steger, og den feedback Engel har modtaget fra deltagerne er meget positiv, understreger han videre.
"Og med en rækkevidde ud til brugere i 90 lande, så har konceptet bestemt dækket et behov, som er i markedet lige nu, hvor det ikke er muligt at træffes "som normalt", påpeger Engel, og understreger samtidig, at man glæder sig til at præsentere løsninger på den kommende Fakuma 2021 i sydtyske Friedrichshafen, om et års tid.
Har man lyst til at se optagelserne fra Engels e-xperience så er de tiltængelige fortsat ved at følge lænken her