2. april 2020, kl. 16:28
AP&T Group har forståelse for at kunderne har restriktioner i forbindelse med Covid-19-situationen. For at bistå tilbyder man derfor at lave service og reparation om aftenen eller i weekenderne.
AP&T tilbyder aktuelt, at interesserede kan få besøg af firmaets serviceteknikere, når der ikke er andre i virksomhederne - også selv om det er uden for en almindelige åbningstid, oplyser Henrik Vesterlund, AP&T Aftermarket Services.
Det kan være om aftenen eller i weekenderne, eller sågar i den kommende påsketid, anfører han videre, og uddyber, at det er en helt særlig situation, som mange aktuelt står i, men det gør bestemt ikke service mindre vigtigt, understreger han.
Annonce - artiklen fortsætter under banneret
Derfor tilbyder man sig ikke bare fleksibelt med hastereparationer, men også når det gælder planlagt vedligehold, hvor de fleste har booket sig ind, men nu måske har svært med at få det til at overholde de særlige regler, som p.t. gør sig gældende. Her vil AP&T derfor strække sig ekstra langt, for at levere alligevel, fremhæver Henrik Vesterlund.