1. august 2018, kl. 07:02
Igen i år holder arrangørerne af EuroBLECH-messen, Mack Brooks Exhibitions, en onlinekonkurrence, der udvælger exceptionelle organisationer og virksomheder inden for den pladebearbejdende industri frem mod årets 25. udgave af EuroBLECH-messen. I år kan man også vælge at stemme på den sjoveste historie fra messens mange afholdelser i anledningen af jubilæet.
Når EuroBLECH 2018-messen løber af stablen 23. til 26. oktober i Hannover, holder Mack Brooks Exhibitions afholder for tredje gang en konkurrence for at præmiere den pladebearbejdende industris fremmeste organisationer og virksomheder.
Årets motto er “Step into the digital reality” og i alt vil fem vindere inden for hver sin kategori blive udnævnt når det gå løs på messegulvet.
Blandt årets kategorier finde vi i år den særlig '25 EuroBLECH shows ', der går ud på at vælge den sjoveste EuroBLECH-historie, enten fra en besøgende eller en udstiller, der har deltaget i EuroBLECH under messens lange historie.
De fem virksomheder vil efterfølgende blive formelt præsenteret med en pris og certifikat under en ceremoni på EuroBLECH 2018. Vinderne vil også blive annonceret på EuroBLECH-messens hjemmeside.
Online konkurrencen er nu åben for alle virksomheder eller organisationer fra hele verden inden for metalindustrien, hvis de matcher kravene i mindst én kategori, og de sætter et ekstraordinært eksempel i en af disse kategorier.
Fristen for tilmelding er 31. august. Derefter vil indlæggene blive offentliggjort på EuroBLECHs hjemmeside og afstemningen starter.
Det globale pladebearbejdningscommunity kan vælge deres foretrukne organisation i hver kategori ved et online afstemningssystem, der er åbent til den 30. september. Ved prisuddelingen under EuroBLECH 2018 den 24. oktober, vil vinderne officielt blive annonceret og modtage deres præmie.
Se mere her.