Teknovation Logo
robot

 
  • Director Magnus Svenningsson, AP&T Aftermarket Services, sammen med firmaets servicetekniker Fredrik Ljung.

19. januar 2018, kl. 07:38 

AP&T styrker sit eftersalgsmarked

AP&T Group meddeler, at man har styrket sin eftersalgs-organisation. Det sker for i højere grad at kunne tilbyde kunderne maksimal tryghed og tilgængelighed globalt. I praksis sker det ved at tilknytte flere serviceteknikere, styrke reservedelslageret samt at tilbyde øget teknisk support.


AP&T´s produktionsløsninger i dag skal kunne præstere helt i top, og fungere uden bekymringer i hele løsningernes levetid, understreger AP&T´s Director Magnus Svenningsson, Aftermarket Services:

"Vi leverer produktionssikkerhed og lønsomhed til vores kunder. Vi har derfor valgt yderligere at styrke eftersalgs-organisation globalt," siger Magnus Svenningsson.

Et af de områder, der er kommet i fokus, er det AP&T kalder Fast Failure Recovery. Her indgår blandt andet 24/7 kundesupport, sikkerhed for lager af driftskritiske reservedele, og lokalt forankrede, erfarne serviceteknikere, oplyser Magnus Svenningsson:

"Et ikke planlagt produktionsstop kan være en stor belastning for slutkunden, og skal selvfølgelig undgås. Ved at gribe ind så hurtigt som muligt, og ved at stå til rådighed med kort varsel, føler vi os i stand til at løse eventuelle problemer, der kræver vores nærvær. Derved kan vi afhjælpe problemer for vores kunder såvel som slutkunderne," understreger Magnus Svenningsson. 


  • Del denne artikel på Facebook
  • Del denne artikel på Twitter
  • Del denne artikel på LinkedIn

 

 
 
 
 
 
Teknovation
 
 
Teknovation ApS
Sydvestvej 110, 1
2600 Glostrup
T. 46139000
F. 46139021
M. info@teknovation.dk
CVR Nr. 28680392

 
Copyright © Teknovation ApS
All Rights Reserved.
CMS: Scalar Media

Persondata- og cookiepolitik