19. januar 2018, kl. 07:38
AP&T Group meddeler, at man har styrket sin eftersalgs-organisation. Det sker for i højere grad at kunne tilbyde kunderne maksimal tryghed og tilgængelighed globalt. I praksis sker det ved at tilknytte flere serviceteknikere, styrke reservedelslageret samt at tilbyde øget teknisk support.
AP&T´s produktionsløsninger i dag skal kunne præstere helt i top, og fungere uden bekymringer i hele løsningernes levetid, understreger AP&T´s Director Magnus Svenningsson, Aftermarket Services:
"Vi leverer produktionssikkerhed og lønsomhed til vores kunder. Vi har derfor valgt yderligere at styrke eftersalgs-organisation globalt," siger Magnus Svenningsson.
Et af de områder, der er kommet i fokus, er det AP&T kalder Fast Failure Recovery. Her indgår blandt andet 24/7 kundesupport, sikkerhed for lager af driftskritiske reservedele, og lokalt forankrede, erfarne serviceteknikere, oplyser Magnus Svenningsson:
"Et ikke planlagt produktionsstop kan være en stor belastning for slutkunden, og skal selvfølgelig undgås. Ved at gribe ind så hurtigt som muligt, og ved at stå til rådighed med kort varsel, føler vi os i stand til at løse eventuelle problemer, der kræver vores nærvær. Derved kan vi afhjælpe problemer for vores kunder såvel som slutkunderne," understreger Magnus Svenningsson.