18. maj 2018, kl. 07:42
DMG Mori Denmark introducerer i et aktuelt informationsbrev til kunderne en ændret global koncernstrategi. I Danmark betyder det, at service og reservedelssalg skal optimeres under Service Solution Manager Henrik Juncker.
Henrik Juncker er ikke en ny mand hos DMG Mori i Danmark, men han er forholdsvis ny i hans nuværende virke som Service Solution Manager, hvor han sammen med 15 kollegaer, fordelt rundt omkring i Europa, fremadrettet er ansat til at rådgive nuværende- såvel som potentielle kunder inden for DMG Moris service- og salgsydelser.
Der skal gøres op med den generelle holdning hos rmange nuværende såvel som potentielle kunder om, at det er dyrt at handle med DMG Mori. Også når det omhandler salg af service og reservedele, som er en fortælling Henrik Juncker ofte bliver mødt af, når han besøger maskinoperatører rundt om i landet:
Annonce - artiklen fortsætter under banneret
“DMG Mori har ændret strategi i forhold til priser på service og reservedele. Vores priser er i dag tilpasset det danske marked og der ydes samtidig prisgaranti på reservedele," siger Henrik Juncker.
"Omkostningen er stort set den samme for vores kunder,hvad enten de bruger os eller en anden serviceudbyder. Jeg oplever at rigtig mange gerne vil betale den minimale prisforskel, der kan forekomme og derved vælger, at få besøg af en DMG Mori-tekniker, som er uddannet på DMG Moris egne fabrikker."
Som noget nyt tilføjer DMG Mori nu endvidere en samarbejdsaftale, der indbefatter rabat på service- og reservedele for kunderne.
"Det er en stor opgave at bevise overfor vores kunder, at det betaler sig at handle med os. Men det hele starter jo med at kunden skal kontakte os og ikke som førhen bare antage at vi ikke er umagen værd. Den opfordring vil jeg rigtig gerne give videre," siger Henrik Juncker, og opfordrer interesserede til en uforpligtende snak vedrørende DMG Moris service- og reservedelsstrategi.
Han kommer også gerne forbi, hvis han bliver budt på en kop kaffe, fastslår han.