21. februar 2018, kl. 12:34
En udvikling af produktionsstrategien kombineret med fleksibilitet, kvalitet og evnen til at tænke ud af boksen skal trække flere industrikunder til maskinfabrikken Rival.
Igennem en længere årrække har Rival samarbejdet med et bredt udvalg af industrikunder. Det gælder eksempelvis Grundfos, Johnson Controls, Dan Web og Vald. Birn.
”Vores styrke ligger i høj grad i at udvikle og serieproducereemner, som er kritiske for kunderne, og hvor hurtig reaktion,kvalitet, dokumentation og leveringssikkerhed vægter højereend den laveste pris,” fortæller salgschef Christian Aarup, og fortsætter:
Annonce - artiklen fortsætter under banneret
”Nu supplerer vi vores tilbud til kunderne med en tostrenget produktionsstrategi, hvor vi udbygger vores nuværende forretning med en vækst af nye medarbejdere, som på vores nuværende maskiner skal arbejde om aftenen og natten med at producere andre emner end dem, vi typisk laver i dag.”
Strategien er både med til at udvide samarbejdet med de nuværende kunder og tiltrække nye.
”Flere af vores nuværende kunder har således forskellige typer af emner, de ønsker, vi skalserieproducere,” siger Christian Aarup.
”Det behov har vi arbejdet på bedre at kunne opfylde, da vi ved, det har stor betydning for kunderne at kunne samle flere opgaver hos én samarbejdspartner.”
På alle typer af emner arbejder Rival tæt sammen med kunderne om produktionsmodning og udvikling af de optimale produktionsprocesser.
”Her er det afgørende for vores kunder, at vi kan tage hånd om deres konkrete udfordringer i forhold til et emne. Det gælder eksempelvis, hvis afsætningsforholdene ændrer sig, og produktionen skal tilpasses,” fortæller Christian Aarup, og fortsætter:
”Vi har ofte succes med at tænke ud af boksen og finde en løsning, som passer præcist til kundens behov, og som naturligvis altid lever op til kravene, også når det gælder overholdelse af tolerancer og dokumentation."