5. december 2024, kl. 09:15
Pr. december er Christian Herbert hentet til Ahlsell Danmark som kommerciel direktør, og dermed for at medvirke til at drive virksomhedens ambitiøse vækstrejse videre.
Hos Ahlsell Danmark glæder man sig over at meddele, at man har rekrutteret Christian Herbert til en stilling som kommerciel direktør, og dermed tiltrukket en tung brancheprofil til at stå i spidsen for Ahlsell Danmarks salgsorganisation, butikker, marketing og digitale forretningsudvikling.
Christian Herbert medbringer solid erfaring fra sin tid som co-CEO med det overordnede kommercielle ansvar hos grossisten Lemvigh-Müller A/A, og før det var han CCO hos byggemarkedskæden Optimera. Herudover har han blandt andet tidligere været Vice President Sales & Marketing i emballagevirksomheden Brdr. Hartmann A/S samt Marketing & Sales Development direktør i Carlsberg Breweries.
Annonce - artiklen fortsætter under banneret
Christian Herbert glæder sig til at bygge videre på det, der allerede er skabt – og til at drive Ahlsell Danmarks vækstrejse videre, fortæller han og siger:
"Der er bygget et stærkt fundament, så vi i dag tilbyder det bredeste sortiment til industrien og byggeriet. Samtidig viser Ahlsell Danmark vejen frem i branchen på et område som bæredygtighed og ikke mindst bæredygtighedsdata, hvor vi tilbyder en digital løsning, som løser en stigende udfordring for vores kunder. Vi har store ambitioner for vækst og udvikling, og sammen med mit team ser jeg frem til at tage sortimentet, salgsarbejdet og den samlede kunderejse til næste niveau”.
CEO Claudio Christensen, Ahlsell Danmark, ser frem til samarbejdet med Christian Herbert og siger:
”Med sin omfattende erfaring og strategiske tilgang til, hvordan man udvikler stærke kunderelationer, driver vækst og lykkes i et stærkt konkurrencepræget marked, er Christian Herbert den helt rette kommercielle direktør for Ahlsell”