Teknovation Logo
robot

 
  • Debatten om plast er alt for sort/hvid, og derfor kampagnen, fortæller direktør Thomas Drustrup, Plastindustrien.

17. august 2020, kl. 11:22 

Tag et plast-realitytjek

Plastindustrien lancerer i forbindelse med kampagnen ’Realistisk om plast’, en mulighed for at tage et plast-realitytjek, for i højere grad at nuancere debatten om plast. Der er blot et af flere bidrag til at skabe debat om opfattelsen af plast.


Debatten om plast er i de senere år blevet alt for sort/hvid, og det ønsker Plastindustrien at gøre op med via kampagnen ’Realistisk om plast’, som primært er målrettet danske forbrugere, oplyser brancheorganisationens direktør Thomas Drustrup:

"Hele plastbranchen oplever, hvordan plastens image er under pres i befolkningen. Derfor vil vi med den nye kampagne gøre vores til at starte en mere frugtbar dialog op om plastens fordele og egenskaber. Kampagnen adresserer selvfølgelig også de miljøudfordringer, som vi alle skal bidrage til at få løst," siger Thomas Drustrup, og fortsætter:

Annonce - artiklen fortsætter under banneret


"Debatten om plast er desværre ofte præget af udokumenterede påstande og myter, som er svære at få punkteret. Jeg håber, at kampagnen kan sætte gang i en sneboldseffekt, så vi får en mere nuanceret samtale om plast. Helt konkret kommunikerer vi, at plast er et utroligt nyttigt materiale i rigtig, rigtig mange sammenhænge. Uanset om det er i supermarkedet, på hospitalet, på byggepladsen eller i hjemmet".

Tag kampagnens realitytjek ved at klikke her


  • Del denne artikel på Facebook
  • Del denne artikel på Twitter
  • Del denne artikel på LinkedIn

 

 
 
 
 
 
Teknovation
 
 
Teknovation ApS
Sydvestvej 110, 1
2600 Glostrup
T. 46139000
F. 46139021
M. info@teknovation.dk
CVR Nr. 28680392

 
Copyright © Teknovation ApS
All Rights Reserved.
CMS: Scalar Media

Persondata- og cookiepolitik